vanligt eller ovanligt

Här var det lite slappt med skrivandet, måste tusan bli bättre, MINST 1 gång om dagen !
Jaha, Oliwer går till sjukgymnastik ca var 14:e dag och ska komma till nerulogen för att kolla och utesluta saker.
Jag fattar inte att han inte stödjer alls på benen, stå finns inte ens på kartan nu.......
Han gör mera med vänster och han är sen på vissa saker.
Förr eller senare så kommer det väl, detta har jag kämpat med sen han var ca 4 månader och barn ska redan då kunna stödja på bennen, greppar med händerna gör han lite dåligt med, ta sig fram på golvet gör han genom att rulla. Fortsättning följer.........
 
Alwin ska till talpedagogen idag, så vi får se va dom gör.
Ludwig har nå utslag på armen som kliar, vi får se hur det artar sig under dagen.
Malwia lika snurrig som alltid.
 
Jag kan verkligen inte prata med tanten på barnomsorgen, inte bara jag som tycker hon är otrevlig.....
Sökte redan i januari dagis till Oliwer, och NU har vi fått erbjudande om plats, MEN på ett annat stället än det jag sökte, så nu ska vi sitta och lämna fyra barn på 3 olika ställen......
 
Fortsättning följer.......
 

Kommentera inlägget här :