Status ?!

Shit vad jag har skrattat, jag och grannen var på bio och vi såg The Dictator, vi skrattade så tårarna rann.
Min typ av humor, skönt att komma iväg en stund och få annat och tänka på.

Imorgon ska Alwin till läkaren och vi hoppas att dom "hittar" felet, men vi tror han hör dåligt och det påverkar hans tal.

Var till BVC med Oliwer idag och han väger 9400gr och är 7 månader.
Läkaren där var inte trevlig tycker jag, ska ringa min tant och kolla igen.
Han är sen med sin motorik enligt henne och ska träffa läkaren igen om 3 månader ?!


Skriver man statusar för att få sympati men inte svara på dom?
Jag är bättre än dig, tyck synd om mig, m.m
Facebook = sandlåda för vuxna !

Och hur orkar man uppdatera sin status 1646 i timmen??
Har man inget liv utanför facebook ?!?!

Bara undra lixom.

Kommentera inlägget här :