Ett tag sen.

Idag började ungarna på fritids och dagis igen, ja vi säger dagis och det heter det fortfarande för barnen !! När Alwin och Malwia lämnas så sa dom att Malwia ska gå uppe på fritids där Ludwig går. Så måste kolla läget och så får hon gå dit imorgon:-) Har så ont i magen, i mellangärdet trodde jag skulle dö inatt.... Sovit så dåligt skulle kunna sitta och sova, sandpapper i ögonen. Fixar lite smått i hallen, fick ett skåp av Patriks pappa som vart skit bra att ha jackor, skor, ja allt i. Ska kolla vad det blir för overaller för ungarna i år, lutar åt Lindex FIX. Hade Everest förra året och dom gick ju sönder efter en kvart. Ludwig vill väl ha jacka och byxa men dom andra sk få overall. Har så ont i kroppen... Nya läkaren gjorde inte saken bättre, men ett intyg ska jag få iaf så jag ska se vad CSN säger... Ska få komma igen till sjukgymnast och han ville att jag skulle gå till smärtenheten på akademiska men kan ju inte göra det så länge Oliwer är hemma:-( Började med mina vitamin tabletter som jag hade brist på, och har man brist på D- vitamin så kan värken bli värre i kroppen och jag hoppas att den blir lite bättre, järnet var nere på 89 och det förklarar lite men inget dom vill göra något åt ?!?! Nu ska jag slappa lite innan Oliwer vaknar.

Kommentera inlägget här :