Å igen

Måste vika lite kläder sen ta fram kläder till ungarna, alla har lagt sig här hemma om många sover.
Som vanligt bara jag vaken, man börjar lite lite less på att inte få sova !!
Och somna är det som är mitt problem, så somnar jag så sover jag.
Är som ett barn som helst ska sova i 12 timmar om inte mer.
 
Ska fortsätta min rensing på fejjan av folk, så jävla less hur man kan bete sig.
 
Skriver man en status så får man ju räkna med frågor ?!
Om man inte vill att folk ska ställa nån fråga etc så skriv inget då !
 
Ludwig och Malwia var och babade med morfar idag, sen gick Ludwig till en kompis och lekte.
Malwia var ute henne såg jag knappt, sprang lite titt som tätt och kollade läget.
Alwin var lite här och där, hade lagt sig under en sak på dagis, och när Patrik skulle hämta han så kröp han till andra sidan, och Patrik gick runt då kröp han till nästa, och han var såååå skitig, blir en helt ny unge efter badet.
 

Kommentera inlägget här :