Ja........

Tänkte lägga ut lite saker på blocket.
Vi vart tillsagda på BVC att INTE använda gåstol, jag köpte han satt två ggr i den.
Så Oliwer ligger mycket på golvet för att "få igång" benen.
Sitta kan han inte heller utan stöd, och sisådär med stöd.
När han är vaken så är det han som är i fokus, sitta vid datan eller spela  m.m går bort.
Visst kan jag hänga tvätt när han är vaken men då är han "med"
Eller om Patrik är hemma och tar barnen, jag undviker att tvätta på dagarna när jag är själv med Oliwer för han ska ha min tid.
Jaja nog om det.

Nu har Alwin fått rör. vi var där i Lördags kl 08:00 och var där ifrån 09:30 det gick fort och han ville hem.
Det första han sa när han vaknade var: Mina skor.

Ludwig går på fotbollskola denna vecka och han tycker det är kul 9-15.
Lunch får dom där och en banan till mellan mål men han har med sig en lite macka med.
T-shirt, fotboll och vattenflaska har han fått från dom med.

Imorgon blir Malwia hemma för hon ska till läkaren.

U-H är lite skumma ibland, dom skulle komma och kolla vårat badrum på hur det ser ut vid listerna på golvet.
Hon frågade hur ofta jag skurar under, jag försköker iaf en ggr i veckan men inte så lätt när man har ont och ska ner på golvet och fixa sen när man tar bort ena sidan.
När jag kom hem efter att ha lämnat Ludwig så ringer hon, är det OK för dig att vi beställer ett nytt badkar med fötter och inga sidor ?!?!?
Ja, varför inte ?!?!

Sen hade jag frågat om utökade tider på våran bricka i tvättstugan för 6 pass per månad och 6 personer räcker inte långt, men då hade vår kvartesvärd sagt att områdeschefen hade sagt nej.
Men hon säger att hon fixar det, så vi får 10 pass per månad istället:-)
Det känns så jäkla bra !

NU fortsätta kolla efter present till Alwin medans fisen sover.

Kommentera inlägget här :